46,6600$% 0.12
53,1528€% 0.09
62,0951£% -0.01
6.130,13%1,67
4.088,75%1,54
2786009฿%-0.46644
73236Ξ%-0.37448
46.49$%-0.04884
02:00
İzmir Büyükşehir Belediyesi ekim ayı meclis toplantısının ikinci oturumu dün Büyükşehir Belediyesi Başkanvekili Levent Yıldır idaresine gerçekleştirildi.
Birinci oturumda gündeme gelen İZBAN’a zam önergesi, ikinci oturumda plan bütçe ve ulaşım komisyonunda oy çokluğu ile kabul edildi.
1 Kasım 2025 tarihinde geçerli olacak uygulamaya göre İZBAN’da 25 TL olan tam biniş ücreti 30 TL oldu. Öğrenci fiyatı ise 10 TL’den 15 TL’ye yükseldi. Ağustos ayı olağan meclis toplantısında ise İZBAN İzmirim Kart entegrasyonundan ayrılmasına ve 90 dakika ücretsiz aktarma ile Halk Taşıt uygulamalarının son bulmasına oy çokluğu ile karar verilmişti.

“Gümrüksüz online alışveriş sınırı sıfıra indirilsin”
1
Memur-Sen değil hükümet ‘hakeme’ gidiyor
3885 kez okundu
2
4 bin 400 TL seviyelerinde dalgalanan gram altın için tarih verildi!
2823 kez okundu
3
Elektrikli araç şarj soket sayısı Ağustos’ta 33 bini aştı
2784 kez okundu
4
BAKTAD Başkanı Mehmet Yıldırım: Bu kararla stokçular hariç herkes kazançlı çıkacak
2748 kez okundu
5
Slovenya’da tartışma yaratan karar: Her çalışana 639 euro ikramiye verilecek
2126 kez okundu