DOLAR

46,6600$% 0.12

EURO

53,1528% 0.09

STERLİN

62,0951£% -0.01

GRAM ALTIN

6.130,13%1,67

ONS

4.088,75%1,54

BİTCOİN

2792408฿%0.10035

ETHEREUM

73188Ξ%-0.19222

TETHER

46.49$%-0.00761

Sabah Vakti a 02:00
İstanbul AÇIK 27°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

5G’de ilk sinyal nisan ayında alınacak

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu "2026 nisan ayında 5G'nin ilk sinyallerini almaya başlayacağız" dedi. Bakan Uraloğlu 16 Ekim'de gerçekleşecek 5G ihalesinde başlangıç bedelinin 2 milyar 125 milyon dolar olacağını bildirdi

ad826x90
ad826x90
ad826x90

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Anadolu Ajansının özel yayınında 5G teknolojisine geçiş süreci ve 16 Ekim’de gerçekleşecek 5G ihalesine ilişkin açıklamalarda bulundu.

ad826x90

5G ihalesinde başlangıç bedelinin 2 milyar 125 milyon dolar olacağını söyleyen Bakan Uraloğlu “Onun altında bedel beklemiyoruz, onun üstünde olacak” dedi.

Bakan Uraloğlu, telefon kullanan yaklaşık 85 milyon abone olduğunu belirterek, “22 milyon cep telefonu 5G’ye uyumlu. 2G’ye sahip olanlar hem telefonunu hem de sim kartını değiştirecek.” ifadelerini kullandı.

Bakan Uraloğlu, şöyle devam etti:

ad826x90

“2029’da biten 2G ve 3G sözleşmelerini 5G ihalesiyle birlikte otomatik olarak uzatacağız.”

Bakan Uraloğlu: “2026 nisan ayında 5Gnin ilk sinyallerini almaya başlayacağız”

Devamı gelecek…

ad826x90
0 0 0 0 0 0
YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

İnşaat üretiminde yüzde 25 artış

HIZLI YORUM YAP

0 0 0 0 0 0