46,6600$% 0.12
53,1528€% 0.09
62,0951£% -0.01
6.130,13%1,67
4.088,75%1,54
฿%
Ξ%
$%
02:00
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Anadolu Ajansının özel yayınında 5G teknolojisine geçiş süreci ve 16 Ekim’de gerçekleşecek 5G ihalesine ilişkin açıklamalarda bulundu.
5G ihalesinde başlangıç bedelinin 2 milyar 125 milyon dolar olacağını söyleyen Bakan Uraloğlu “Onun altında bedel beklemiyoruz, onun üstünde olacak” dedi.
Bakan Uraloğlu, telefon kullanan yaklaşık 85 milyon abone olduğunu belirterek, “22 milyon cep telefonu 5G’ye uyumlu. 2G’ye sahip olanlar hem telefonunu hem de sim kartını değiştirecek.” ifadelerini kullandı.
Bakan Uraloğlu, şöyle devam etti:

“2029’da biten 2G ve 3G sözleşmelerini 5G ihalesiyle birlikte otomatik olarak uzatacağız.”
Bakan Uraloğlu: “2026 nisan ayında 5Gnin ilk sinyallerini almaya başlayacağız”
Devamı gelecek…

İnşaat üretiminde yüzde 25 artış
1
Memur-Sen değil hükümet ‘hakeme’ gidiyor
3897 kez okundu
2
4 bin 400 TL seviyelerinde dalgalanan gram altın için tarih verildi!
2835 kez okundu
3
Elektrikli araç şarj soket sayısı Ağustos’ta 33 bini aştı
2796 kez okundu
4
BAKTAD Başkanı Mehmet Yıldırım: Bu kararla stokçular hariç herkes kazançlı çıkacak
2760 kez okundu
5
Slovenya’da tartışma yaratan karar: Her çalışana 639 euro ikramiye verilecek
2138 kez okundu