46,6314$% 0.12
53,2996€% 0.43
61,7207£% 0.22
6.097,12%1,13
4.078,38%1,28
฿%
Ξ%
$%
02:00
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) tarafından gerçekleştirilen 5G ihalesinin ardından Turkcell, Türk Telekom ve Vodafone’nin üst yöneticileri ihale sonucunu değerlendirdi.
Türk Telekom Üst Yöneticisi Ümit Önal da 5G frekans ihalesiyle birlikte Türkiye’nin dijital dönüşüm yolculuğunda yeni bir dönüm noktasına şahitlik ettiklerini belirtti.
İhalenin, Türkiye’deki teknoloji ve iletişim alanındaki kararlılığının çok açık bir ifadesi olduğuna dikkati çeken Önal, 5G’nin hem bireylerin hem de kurumların hayatına radikal değişiklikler getireceğini bildirdi.
Önal, 5G’nin sağladığı yüksek hız, kapasite ve düşük gecikmeyle bireylerin hayatını kolaylaştıracağını dile getirerek, sözlerini şöyle sürdürdü:

“Daha iyi bir dijital deneyim sağlanacak. Endüstrilerin gelişmesinde çok önemli rol oynayacak, verimlilik artacak. Sağlık, eğitim, enerji, lojistik, spor, sanat gibi birçok alanda farklı deneyimler yaşanacak. 5G teknolojisi, Türkiye’nin dijital ekonomisini de dönüştürecek. Sanayiden sağlığa, tarımdan eğitime kadar her alanda verimliliği artıracak. Bugün de 5G ihalesinde ülkemizin ekonomisine 1 milyar doların üstünde katkı sağlamış oluyoruz. Bundan sonra müşterilerimize en iyi deneyimi sunmak için çalışmalarımıza son hızla devam edeceğiz.”

Turkcell Genel Müdürü Koç: 5G ile başarı hikayesini hep birlikte yazacağız
1
Memur-Sen değil hükümet ‘hakeme’ gidiyor
3881 kez okundu
2
4 bin 400 TL seviyelerinde dalgalanan gram altın için tarih verildi!
2819 kez okundu
3
Elektrikli araç şarj soket sayısı Ağustos’ta 33 bini aştı
2780 kez okundu
4
BAKTAD Başkanı Mehmet Yıldırım: Bu kararla stokçular hariç herkes kazançlı çıkacak
2744 kez okundu
5
Slovenya’da tartışma yaratan karar: Her çalışana 639 euro ikramiye verilecek
2122 kez okundu