46,6212$% 0.11
53,0422€% -0.09
61,5740£% -0.05
6.018,37%-0,18
4.014,81%-0,30
฿%
Ξ%
$%
02:00
Konya Büyükşehir Stadyumu’nda Batı Alt Tribünü bin 453 koltukla locaya dönüştürülerek CIP alan oluşturuldu. Ayrıca stadyumda Türkiye- İspanya maçı öncesi hazırlıklar devam ediyor. Locaların yeterli olmadığından dolayı VIP salonları olan bin 453 kişilik koltukları loca haline getirdiklerini belirten Konyaspor Başkanvekili Yunus Derebağ, “Burayı da CIP olarak yaptık. Hem localarımızın adetini arttırmak hem de kulübümüze devamlı bir gelir elde edebilmek için bu şekilde bir çalışma yaptık” dedi.Stadyumdaki çalışmalar için Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay’a teşekkür eden Yunus Derebağ, “Zeminle ilgili her şeyi onlar tarafından yapılıyor. Milli takımımızın maçı öncesi Başkanı Uğur İbrahim Altay düzenlemeleri yaptı. Ayrıca iki tane panelimizde bir sıkıntı vardı. Şu anda onun çalışmaları var. Onları yapıyorlar. Biz Konyaspor yönetimi olarak eksik, problemli koltukların hepsini tekrar düzenleme yaptık. Dışarıda eksik olan, boya atmaları olan, tadilat, tamirat gerektiren noktaların düzenlemesini yaptık” diye konuştu.

Altınordu ilk transferini yaptı
1
RAMİ SPOR NEFES ALDI
2252 kez okundu
2
Barış Alper Yılmaz’ın derbide penaltı beklediği pozisyon tartışma yarattı
2123 kez okundu
3
Samsun uzatmada 1 puana razı oldu… Samsunspor – Alanyaspor maç sonucu 1-1
2099 kez okundu
4
Cezalı duruma düştü! Fenerbahçe’ye yıldız isminden kötü haber
2056 kez okundu
5
METİN ÇIRPAN’DAN ALT YAPI DEĞERLENDİRMESİ
2054 kez okundu