DOLAR

46,6600$% 0.12

EURO

53,1528% 0.09

STERLİN

62,0951£% -0.01

GRAM ALTIN

6.130,13%1,67

ONS

4.088,75%1,54

BİTCOİN

2790818฿%-0.89755

ETHEREUM

73529Ξ%-0.80385

TETHER

46.48$%0.00824

Sabah Vakti a 02:00
İstanbul AÇIK 26°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

Fatih Tekke’den galibiyet sonrası açıklama: Herkes elinde sopayla bekliyor

Süper Lig'in 14. haftasında Trabzonspor evinde Konyaspor'u 3-1 mağlup etti. Karşılaşmanın ardından teknik direktör Fatih Tekke yayıncı kuruluşa açıklamalarda...

ad826x90
ad826x90
ad826x90

Süper Lig’in 14. haftasında Trabzonspor evinde Konyaspor’u 3-1 mağlup etti. Mücadele sonrası teknik adam Fatih Tekke yayıncı kuruluşa konuştu.’VISCA’YA ARMAĞAN EDİYORUZ’Fatih Tekke müsabaka sonrasında şöyle konuştu: “Bana göre, maçın ilk bölümü ve son bölümü olumsuz. Bunu nedenleri var. Reaksiyonlarda çok eksiktik. Gayet doğal olarak oyuncu yapısından dolayı. 3’lü baskı daha iyi oldu. Birebir baskıya düşeceksek, bunu iyi oynamalıyız. Bir şey olmaz, zaman vereyim… Zaman verince kullanıyorlar, herkes bu oyunda bir şeyler yapmaya çalışıyor. Bugün sorunlar yaşadık açıkçası. Savunmada hem kenar ortasında hem kenarlarda birebirleri böyle oynamamalıyız. Orta yapıldığında bir şey olmaz dememeliyiz, oluyor. İlk yarının sonunda, ikinci yarıda oyunun kontrolünü tuttuğunuzda bazı şeyler kolaylaşıyor bizim için. Bize faul var gibi gördüm. Ouali, cezalı duruma düştü. Serzenişim oldu. Çünkü oyuncum yok, oyuncu kaybetmek istemiyorum ben. Herkes elinde sopayla cephenin arkasında bekliyor. Her şeye rağmen bu galibiyeti aldık. Bu galibiyeti en başta Edin Visca’ya armağan ediyoruz. Yola devam. Çarşamba kupa maçı var. O da zor. Sonrasında Göztepe maçı var. En şiddetli, en hızlı takımlardan birisi. Maç maç devam etmeye çalışıyoruz.”

ad826x90

Trabzonspor'un yıldızı Ernest Muçi'den müthiş gol! Seriye bağladıTrabzonspor’un yıldızı Ernest Muçi’den müthiş gol! Seriye bağladı

ad826x90
0 0 0 0 0 0
YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Başakşehir iki maçlık hasreti sona erdirdi! Fenerbahçe maçı öncesi üç kötü haber… (Kasımpaşa 1-3 Başakşehir)

HIZLI YORUM YAP

0 0 0 0 0 0