46,5279$% 0.02
53,0217€% 0.24
61,4900£% 0.28
5.954,70%-0,43
3.979,89%-0,49
2821393฿%-2.75671
75173Ξ%-2.4715
46.44$%0.02144
02:00
Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, NSosyal hesabından yaptığı paylaşımda, Milli Teknoloji Hamlesi ile yapay zekadan savunmaya, kimyadan çeliğe kadar uzanan yüksek enerji ihtiyacını yerli, karbonsuz ve kesintisiz çözümlerle karşılamayı amaçladıklarını bildirdi.
Türkiye’nin, nükleer enerji teknolojilerinde kendi yolunu açtığını, bağımsızlığını ve gücünü perçinlediğini vurgulayan Kacır, “Başlattığımız ‘Yerli Nükleer Reaktör Geliştirilmesi Çağrısı’ ile enerji güvenliğimizi pekiştirecek, dışa bağımlılığı azaltacak, net sıfır emisyon hedefimize katkı sunacak yüksek teknoloji reaktörleri Türk sanayisinin yerli üretim yetkinlikleriyle, TENMAK ve TÜBİTAK enstitüleri ile üniversitelerimizin de katkısıyla, ülkemize kazandırmayı hedefliyoruz.” ifadelerini kullandı.
Çağrıya başvurular, 31 Aralık 2025 tarihine kadar “http://rip.sanayi.gov.tr” adresi üzerinden yapılabilecek.

2025’te iş değiştirenlerin dikkatine
1
Memur-Sen değil hükümet ‘hakeme’ gidiyor
3864 kez okundu
2
4 bin 400 TL seviyelerinde dalgalanan gram altın için tarih verildi!
2802 kez okundu
3
Elektrikli araç şarj soket sayısı Ağustos’ta 33 bini aştı
2763 kez okundu
4
BAKTAD Başkanı Mehmet Yıldırım: Bu kararla stokçular hariç herkes kazançlı çıkacak
2727 kez okundu
5
Slovenya’da tartışma yaratan karar: Her çalışana 639 euro ikramiye verilecek
2105 kez okundu