46,5313$% 0.02
52,9798€% 0.18
61,4188£% 0.17
5.983,26%0,05
4.003,45%0,10
฿%
Ξ%
$%
02:00
Türkiye Futbol Federasyonu Hukuk Müşavirliği, Trendyol Süper Lig’den 8 kulübü Profesyonel Futbol Disiplin Kuruluna sevk etti.
TFF’nin açıklamasına göre ligin 4. haftasındaki ihlaller nedeniyle 8 kulüp disiplin kuruluna gönderildi.
Galatasaray ve Beşiktaş çirkin ve kötü tezahürat, Fenerbahçe ise saha olayları nedeniyle PFDK’ye sevk edildi.
Trabzonspor ve Samsunspor çirkin ve kötü tezahürat ile saha olayları, TÜMOSAN Konyaspor saha olayları ve talimatlara aykırı hareket, Gençlerbirliği merdiven boşluklarının boş bırakılmaması ve usulsüz seyirci alınması, Kocaelispor ise saha olayları ve merdiven boşluklarının boş bırakılmaması sebebiyle disiplin kuruluna gitti.

Ayrıca Kocaelispor idarecisi Veli Başkurt, talimatlara aykırı hareket ve hakem soyunma odası koridorlarındaki hakareti nedeniyle tedbirli olarak PFDK’ye verildi.

Fenerbahçe Başkan Adayı Sadettin Saran: ‘Aykut Kocaman ve Volkan Demirel’e teklif yaptık’
1
RAMİ SPOR NEFES ALDI
2238 kez okundu
2
Barış Alper Yılmaz’ın derbide penaltı beklediği pozisyon tartışma yarattı
2108 kez okundu
3
Samsun uzatmada 1 puana razı oldu… Samsunspor – Alanyaspor maç sonucu 1-1
2086 kez okundu
4
METİN ÇIRPAN’DAN ALT YAPI DEĞERLENDİRMESİ
2054 kez okundu
5
Cezalı duruma düştü! Fenerbahçe’ye yıldız isminden kötü haber
2043 kez okundu