46,5203$% 0.02
53,0040€% 0.27
61,5194£% 0.39
6.008,24%0,47
4.015,48%0,40
฿%
Ξ%
$%
02:00
Solskjaer yönetimindeki Beşiktaş, UEFA Avrupa Konferans Ligi Play-Off Turu rövanş maçında bu akşam Lausanne ile karşılaştı. Siyah beyazlılar evinde 10 kişi kaldığı maçta rakibine 0-1’lik skorla yenilerek büyük hayal kırıklığı yaşadı. Maçın ardından teknik adam açıklamalarda bulundu.
‘DOĞRU OLANI YAPIYORUM’Karşılaşmanın ardından Beşiktaş teknik direktörü Solskjaer: “Tabii ki sonuç alamayınca eleştiriler normaldir. Benim tek odağım, takımın daha iyi olması için çalışmak. Tabii ki Avrupa’da olmadığımız için hayal kırıklığı yaşıyoruz. Her gün bu kulüp için çalışıyorum ve çabalıyorum. Bu kulüp için her gün doğru olanı yapıyorum. Oyuncularımız da hayal kırıklığı yaşıyor. 45-50 dakika 10 kişi oynamak da kolay değil. Oyuncularımın her şeylerini, yüzde yüzlerini verdiklerini söyleyebilirim.”
İSTİFA SORUSUNA İLGİNÇ CEVAP
Ole Gunnar Solskjaer: “Kulüp, Beşiktaş camiası için doğru olan neyse onu yapabilir. Ben Beşiktaş’ı daha güçlü yapmak için çalışıyorum. Ben hiç pes etmedim. Zorluklarla hep savaştım. Şu an yapmamız gereken pazar günü durumu tersine çevirmek.”

Beşiktaş’ta yönetime büyük tepki! Taraftardan ‘Yönetim istifa’ tezahüratı

Beşiktaş’ta yönetime büyük tepki! Taraftardan ‘Yönetim istifa’ tezahüratı
1
RAMİ SPOR NEFES ALDI
2247 kez okundu
2
Barış Alper Yılmaz’ın derbide penaltı beklediği pozisyon tartışma yarattı
2117 kez okundu
3
Samsun uzatmada 1 puana razı oldu… Samsunspor – Alanyaspor maç sonucu 1-1
2094 kez okundu
4
METİN ÇIRPAN’DAN ALT YAPI DEĞERLENDİRMESİ
2054 kez okundu
5
Cezalı duruma düştü! Fenerbahçe’ye yıldız isminden kötü haber
2051 kez okundu