46,5181$% 0.02
52,9278€% 0.13
61,4419£% 0.26
5.949,86%-0,51
3.984,13%-0,38
฿%
Ξ%
$%
02:00
UEFA Konferans Ligi play-off turunda 1-1’in rövanşında konuk olduğu Beşiktaş’ı 1-0 yenerek tur atlayan İsviçre ekibi Lausanne’da teknik direktör Peter Zeidler, siyah-beyazlıların ilk yarıda kaçırdığı gol pozisyonlarının maçın dönüm noktası olduğunu söyledi.

Karşılaşmanın ardından düzenlenen basın toplantısında konuşan Zeidler, “Bugün maçtan sonra, galibiyetten sonra Beşiktaş taraftarının alkışlamasını nadiren gördüm. Belki de görmemişimdir. Bu alkış bizi onurlandırdı. Beşiktaş taraftarına teşekkür etmek istiyorum. İkinci yarının başındaki kırmızı kartı herkes farklı düşünebilir. Beşiktaş’ın kaçırdığı 2 gol pozisyonu var. Bunları dönüm noktası olarak değerlendirebilirim. Bunu aşıp bu turu geçtiğimiz için çok mutluyum.” değerlendirmesinde bulundu.

Beşiktaş’ın maça 4’lü savunmayla çıkmasını beklediğini kaydeden Zeidler, “Rakip teknik direktör maçtan önce 3’lü ya da 4’lü çıkmanın bir şey değiştirmeyeceğini söylemişti. Maçtan önce 4’lü çıkacağını düşünüyordum ama merkezde 3’lü kullandı. Beşiktaş’ta pek bir zaaf göremiyoruz. Böyle bir takıma karşı zafere ulaşmak önemliydi.” ifadelerini kullandı.

CANLI |UEFA Avrupa Ligi kura çekimi ne zaman, saat kaçta hangi kanalda? İşte Fenerbahçe’nin muhtemel rakipleri
1
RAMİ SPOR NEFES ALDI
2244 kez okundu
2
Barış Alper Yılmaz’ın derbide penaltı beklediği pozisyon tartışma yarattı
2113 kez okundu
3
Samsun uzatmada 1 puana razı oldu… Samsunspor – Alanyaspor maç sonucu 1-1
2091 kez okundu
4
METİN ÇIRPAN’DAN ALT YAPI DEĞERLENDİRMESİ
2054 kez okundu
5
Cezalı duruma düştü! Fenerbahçe’ye yıldız isminden kötü haber
2048 kez okundu