46,5213$% 0.02
52,9536€% 0.18
61,4082£% 0.2
5.951,66%-0,48
3.980,41%-0,47
฿%
Ξ%
$%
02:00
Trendyol Süper Lig’in 4. haftasında deplasmanda konuk olduğu Gençlerbirliği 3-1 mağlup eden Fenerbahçe’de teknik direktör Zeki Murat Göle karşılaşmanın ardından açıklamalarda bulundu.
“MÜCADELELERİ MÜKEMMELDİ”
Oyuncuların mücadelesini öven Zeki Murat Göle, “3 günde 1 maç oynuyoruz uzun zamandır. Benfica maçından sonra uzun bir yolculukla Ankara’ya geldik. Buna rağmen ilk yarıda futbolcuların oyunu istediğimiz yöne taşımaları, mücadeleleri mükemmeldi. İkinci yarı gece gündüz gibi oldu. Biraz daha takım düştü, mücadele gücü düştü ama oyunu tutmayı bildik. Galibiyetten ötürü takımımı kutluyorum.” diye konuştu.
“SORUMLULUK ALINMASI GEREKİYOR”

Bu tarz teknik direktörlerin ayrılması durumunda birilerinin sorumluluk alması gerektiğini belirten Zeki Murat Göle şu sözlerle cümlelerini noktaladı:
“19 senedir kulüpte çalışıyorum. Her koşula hazır olmaya çalışıyoruz. Mücadele etmeye çalışıyoruz. Futbolda olabiliyor böyle durumlar. Birilerinin sorumluluk alması gerekiyor. O da bize nasip oluyor. Benim için çok büyük bir şey Fenerbahçe’de bu görevi üstlenebilmek. Herkese nasip olmaz. bana 3 kere oldu. Bu dönemler hep sancılı oluyor. Bunları en iyi şekilde atlatıp devam etmek gerekiyor.”

Fenerbahçe’nin yıldızı İrfan Can Kahveci: ‘Çok duygulandım’
1
RAMİ SPOR NEFES ALDI
2244 kez okundu
2
Barış Alper Yılmaz’ın derbide penaltı beklediği pozisyon tartışma yarattı
2113 kez okundu
3
Samsun uzatmada 1 puana razı oldu… Samsunspor – Alanyaspor maç sonucu 1-1
2091 kez okundu
4
METİN ÇIRPAN’DAN ALT YAPI DEĞERLENDİRMESİ
2054 kez okundu
5
Cezalı duruma düştü! Fenerbahçe’ye yıldız isminden kötü haber
2048 kez okundu