46,5166$% 0.02
53,0147€% 0.3
61,5099£% 0.37
5.974,59%-0,09
3.991,79%-0,19
฿%
Ξ%
$%
02:00
UEFA Şampiyonlar Ligi Play-Off Turu rövanş maçında Fenerbahçe, deplasmanda Portekiz ekibi Benfica’ya 1-0 mağlup oldu. Karşılaşmanın ardından katıldığı programda değerlendirmelerde bulunan Erman Özgür “Fenerbahçe’de herkes kafasına göre oynuyor. Mourinho’nun En-Nesyri’ye ‘gel sola yanaş’ dediğini zannetmiyorum. Fenerbahçe anladığım kadarıyla çok fazla hücum organizasyonu da çalışmıyor. Fenerbahçe, Şampiyonlar Ligi’ne gitmeyi hak etmedi.” ifadelerini kullandı.

Fenerbahçe ikinci kez Benfica’ya elendi
1
RAMİ SPOR NEFES ALDI
2245 kez okundu
2
Barış Alper Yılmaz’ın derbide penaltı beklediği pozisyon tartışma yarattı
2115 kez okundu
3
Samsun uzatmada 1 puana razı oldu… Samsunspor – Alanyaspor maç sonucu 1-1
2092 kez okundu
4
METİN ÇIRPAN’DAN ALT YAPI DEĞERLENDİRMESİ
2054 kez okundu
5
Cezalı duruma düştü! Fenerbahçe’ye yıldız isminden kötü haber
2049 kez okundu