46,6600$% 0.12
53,1528€% 0.09
62,0951£% -0.01
6.130,13%1,67
4.088,75%1,54
฿%
Ξ%
$%
02:00
İsveç Ligi’nde Norrköping’in ligden düşmemek, Örgryte’nin ise Allsvenskan’a çıkmak için karşı karşıya geldiği play-off maçına taraftarların taşkınlığı damga vurdu.
İlk maçı 3-0 kaybeden Norrköping’in sahasında oynanan rövanş mücadelesinde, takımlarının küme düşmesine tepki gösteren ev sahibi ekibin taraftarları 85. dakikada suni çim zemine yanıcı madde atmaya başladı.

Takımların soyunma odasına gitmesi ve tribünlerin boşaltılması nedeniyle yaklaşık 4 sat sonra 0-0 sona eren maçın ardından Örgryte, 2009’dan bu yana ilk kez Allsvenskan’a yükselme başarısını gösterdi. Norrköping ise 15 yıl sonra bir alt lige düştü.



Acun Ilıcalı Avrupa’da galibiyetlere alıştı! İki takımı da bu haftayı zaferle tamamladı
1
RAMİ SPOR NEFES ALDI
2282 kez okundu
2
Barış Alper Yılmaz’ın derbide penaltı beklediği pozisyon tartışma yarattı
2154 kez okundu
3
Samsun uzatmada 1 puana razı oldu… Samsunspor – Alanyaspor maç sonucu 1-1
2127 kez okundu
4
Cezalı duruma düştü! Fenerbahçe’ye yıldız isminden kötü haber
2085 kez okundu
5
En Neysri derbide oyundan çıkarken hayatının şokunu yaşadı!
2076 kez okundu