46,2874$% 0.15
53,6017€% -0.16
62,1538£% -0.1
6.277,08%0,31
4.219,29%0,16
2942093฿%0.32079
77079Ξ%-0.27511
46.21$%0.05297
02:00
Trendyol Süper Lig’in 3. haftasında Kocaelispor’u sahasında 3-1 mağlup eden Fenerbahçe, sezondaki 2. maçında ilk galibiyetini elde etti.
Karşılaşmanın ardından mücadelenin en dikkat çeken isimlerinden biri olan İsmail Yüksek, önemli açıklamalarda bulundu.
İsmail Yüksek’in açıklamaları şu şekilde;
“Takım genelinde iyi bir maç oldu. Hepimiz istediğimiz gibi başladık. Şanssız bir gol yedik. İkinci yarı soyunma odasında konuştuk. Benim için de aynı şekilde sezona iyi başlamak mutlu etti. 100’den fazla maça çıktım Fenerbahçe’de, şanssız sakatlıklar beni üzüyor. Fenerbahçe’den daha önemli hiçbir şey yok.

“Daha çok çalışıyor, istiyorum. Hep böyle olacak. Sakatlıklar yaşıyorum ama geri dönmek için daha çok çalışıyorum. Benim için güzel bir gün oldu. Bu maçı unutup Benfica maçına bakacağız. Zor deplasman. İyi bir maç olacak ama biz de Fenerbahçeyiz. Onlar da bunun farkında. Bu taraftar, bu camia Şampiyonlar Ligi’ni hak ediyor.
Bu maç bize daha fazla özgüven katacaktır. Zaman zaman konsantrasyon kaybı yaşıyoruz. Bu bize yakışmıyor. Daha çok önde oynamalıyız. Taraftarımız önünde daha önde, daha presli oynamalıyız. Bunun farkındayız.”

Fenerbahçe’nin bu sezon Süper Lig’deki ilk golü Milan Skriniar’dan!
1
RAMİ SPOR NEFES ALDI
2087 kez okundu
2
METİN ÇIRPAN’DAN ALT YAPI DEĞERLENDİRMESİ
2048 kez okundu
3
Barış Alper Yılmaz’ın derbide penaltı beklediği pozisyon tartışma yarattı
1962 kez okundu
4
Karadolap Spor Gençleri Yeni Sezona Hazır! 2025-2026 Futbol Sezonu Başlıyor
1959 kez okundu
5
Samsun uzatmada 1 puana razı oldu… Samsunspor – Alanyaspor maç sonucu 1-1
1942 kez okundu