46,5259$% 0.02
53,0121€% 0.23
61,4842£% 0.27
5.967,67%-0,21
3.984,95%-0,36
฿%
Ξ%
$%
02:00
Fenerbahçe için Devler Ligi’nin dışında kalmak sadece sportif açıdan değil, ekonomik anlamda da büyük bir darbe oldu. Fenerbahçe, Şampiyonlar Ligi’ne kalsaydı giriş parası olarak 18.62 milyon Euro, kat sayı puanı ve yayın havuzundan da yaklaşık 9 milyon Euro alacaktı.

Ayrıca kazandığı maç başına 2.1 milyon Euro, beraberlik için ise 700 bin Euro kazanacaktı. Avrupa Ligi’ne katılım bedeli 4.3 milyon Euro, galibiyet 450 bin ve beraberlik ödülü 150 bin Euro. Ciddi bir gelirden olan Kanarya için oyuncu satışı artık zorunlu hale geldi.

Yeni teklif bekleniyor
Harcama limitlerini artırmak adına, Mimovic, Diego Carlo, Emre Mor ve Cengiz Ünder gibi gözden çıkarılan oyuncuların yanı sıra talibi olan Amrabat ve Yusuf’un satılması gündemde. Faslı orta saha oyuncusuna İtalya ve Suudi Arabistan’dan ilgi var.
Yusuf için Marsilya ve İnter’in teklifleri geri çevrilmişti. 20 milyon Euro’luk bir rakam, yönetimi ikna edebilir. Öte yandan, ilk 11’in önemli bir parçası olsa da iyi bir teklif gelmesi halinde En-Nesyri’nin satışına da onay çıkacağı öğrenildi.

Beşiktaş’tan Axel Disasi bombası! Resmi temaslar başlıyor
1
RAMİ SPOR NEFES ALDI
2241 kez okundu
2
Barış Alper Yılmaz’ın derbide penaltı beklediği pozisyon tartışma yarattı
2110 kez okundu
3
Samsun uzatmada 1 puana razı oldu… Samsunspor – Alanyaspor maç sonucu 1-1
2088 kez okundu
4
METİN ÇIRPAN’DAN ALT YAPI DEĞERLENDİRMESİ
2054 kez okundu
5
Cezalı duruma düştü! Fenerbahçe’ye yıldız isminden kötü haber
2045 kez okundu