46,5154$% 0.02
53,0345€% 0.33
61,5681£% 0.47
5.988,39%0,14
4.015,09%0,39
฿%
Ξ%
$%
02:00
Süper Lig’e üçte üç yaparak başlayan Galatasaray, kadrosunu güçlendirmek için transfer çalışmalarına da son sürat devam ediyor. Orta sahaya Tottenham’dan Bissouma’yı isteyen Sarı-Kırmızılılar, sağ bek pozisyonu için de Monaco’nu yıldızı Wilfried Singo’yu gündemine almıştı.
Okan Buruk'tan Barış Alper açıklaması: Takıma kazandırmalıyızdaha fazla video için
ANLAŞMA SAĞLANDI!
Fransız ekibi ile görüşmelerini yoğun bir şekilde sürdüren Galatasaray, ilk olarak genç oyuncu ile anlaşmaya varmıştı. Aslan’ın ısrarlı tutumu sonucunda Monaco ile de anlaşmaya varıldı.


BONSERVİS BEDELİ VE SÖZLEŞME ŞARTLARI BELLİ OLDU
Fransa basınında çıkan haberlere göre Galatasaray; hem Monacoı hem de Singo ile anlaşmaya vardı. Buna göre Sarı-Kırmızılılar Monaco’ya 30 milyon Euro bonservis ve şartların oluşması halinde 5 milyon Euro da bonus ödeyecek. Aslan ayrıca Singo’nun sonraki dönemde satışından Fransız kulübüne yüzde 10 pay ödeyecek. Galatasaray, Singo ile 4+1 yıl olmak üzere toplam 5 yıllık anlaşmaya vardı.

Panathinaikos, Samsun’a geldi
1
RAMİ SPOR NEFES ALDI
2247 kez okundu
2
Barış Alper Yılmaz’ın derbide penaltı beklediği pozisyon tartışma yarattı
2117 kez okundu
3
Samsun uzatmada 1 puana razı oldu… Samsunspor – Alanyaspor maç sonucu 1-1
2094 kez okundu
4
METİN ÇIRPAN’DAN ALT YAPI DEĞERLENDİRMESİ
2054 kez okundu
5
Cezalı duruma düştü! Fenerbahçe’ye yıldız isminden kötü haber
2051 kez okundu